Zasady nadzorowania odpowiedzi w ZUKiM w Naszym Mieście.
Nadzór Biura Obsługi Klienta
- Na dwa dni przed upływem terminu odpowiedzi, Biuro Obsługi Klienta sporządza wydruk spraw, w których nie przygotowano odpowiedzi, dla każdej zainteresowanej komórki organizacyjnej. Wydruk jest ponawiany na dzień przed upływem terminu. Jeżeli odpowiedź nie wpłynęła do Biura Obsługi Klienta i nie została zarejestrowana, Kierownik Biura Obsług Klienta przekazuje informację (wydruk) do kierownika komórki organizacyjnej o nie wywiązaniu się w określonym terminie z przygotowania odpowiedzi dla klienta. W wyniku ww. informacji kierownik komórki organizacyjnej podejmuje działania związane z analizą niezgodności i uruchamia działania korygujące.
Nadzór Kancelarii i Sekretariatu
- Kancelaria i Sekretariat sporządzają na dwa dni przed upływem terminu odpowiedzi monity dla komórek organizacyjnych, w których wyszczególniają sprawy wraz z upływającymi terminami odpowiedzi.